Sunday, August 29, 2010

semangat yang hilang

Alhamdulillah sy dah hampir 3 bulan berada di negeri paling selatan iaitu johor malah penerimaan masyarakat disini sangat la baik,tidak kira berstatus apa,termasuk sultan johor yang melayan saya begitu baik...

rasanya da lama x update blog,yela bukkannya ada orang nak baca pun,sy sorang je yang baca penulisan saya dan tidak pernah minta untuk dibaca...

ok nak diceritakan mengenai perjuangan orang melayu di Johor..

Selama hampir 3 bulan saya disini, hampir kesemua pemimpin diJohor telah saya temui,bermula dari Sultan hinggalah ke peringkat cawangan tidak kira parti politi apa pun, cuma nak saya ceritakan adalah perjuangan bangsa.

Saya kagum melihat masyarakat diJohor ini Khususnya golongan perimgkat pertengahan umur yang berkobar-kobar dalam memperjuangkan bangsa melayu.

Saya berkawan rapat dengan seorang ketua pemuda peringkat bahagian ini...semangatnya tidak pernah luntur walau diludah dan dihina..

Alhamdulillah semangat Onn masih lagi berkobar2 di negeri Johor ini,semoga teruskan perjuangan,bangkitlah.....
salam..

Selamat berpuasa....

No comments:

Post a Comment